Voeg ons toe als veilige afzender

Bij Eekhout Academy verloopt de meeste communicatie digitaal via e-mail: bevestigingsmails, nieuwsbrieven, praktische informatie over jouw nascholing, … Wil je er zeker van zijn dat je geen e-mails van Eekhout Academy mist? Voeg dan info@eekhoutacademy.be toe aan je adresboek en aan de lijst met veilige afzenders.

  • Open de e-mail
  • Selecteer het e-mailadres (info@eekhoutacademy.be) met de rechter muisknop.
  • Kies de optie Toevoegen aan contactpersonen.
  • Een nieuw contactpersoon-invoerscherm opent zich.
  • Naam en e-mail staan al ingevuld: je hoeft alleen nog de verder gewenste gegevens in te vullen.
  • Opslaan en klaar!
  • Surf naar contacts.google.com en meld je aan.
  • Klik links bovenaan op Contact maken.
  • Vul bij het e-mailadres info@eekhoutacademy.be in en klik op Opslaan.
  • Ga naar Telenet webmail via webmail.telenet.be en meld je aan.
  • Klik bovenaan op Instellingen.
  • Kies links voor Vertrouwde adressen.
  • Vul in het vakje eekhoutacademy.be in en klik op Toevoegen.
  • Klik op Opslaan om deze instellingen op te slaan.
  • Ga naar www.outlook.com en meld je aan
  • Open de e-mail
  • Selecteer het e-mailadres (info@eekhoutacademy.be) met de rechter muisknop.
  • Kies voor het tabblad Contactpersoon.
  • Kies de optie Toevoegen aan contactpersonen.
  • Een nieuw contactpersoon-invoerscherm opent zich.
  • Naam en e-mail staan al ingevuld: je hoeft alleen nog de verder gewenste gegevens in te vullen.
  • Opslaan en klaar!
  • Ga naar mail.yahoo.com en meld je aan.
  • Open je adresboek.
  • Klik op Nieuw contact.
  • Vul het e-mailadres info@eekhoutacademy.be in en klik op Opslaan.

Registreren en inloggen

  • Ga naar https://www.eekhoutacademy.be/
  • Klik op de knop ‘INLOGGEN’ rechts bovenaan.
  • Klik op de knop ‘Registreren als nieuwe gebruiker’.
  • De registratie gebeurt in 4 stappen. Vul alles nauwkeurig in en in stap 4 krijg je nog even een overzicht van je ingevulde gegeven. Pas eventueel aan indien nodig via de knop ‘Vorige’.
  • Klik op de knop ‘Registratie voltooien’.
  • Je ontvangt nu een e-mail met daarin een activatielink. Van zodra je je account activeert, ben je geregistreerd op de website van Eekhout Academy.
  • Na activatie kan je probleemloos inloggen met het gekozen e-mailadres en paswoord. Je hebt nu toegang tot ‘Mijn Eekhout Academy’ en je kan je inschrijven voor nascholingen.
  • Belangrijk: hou je inloggegevens goed bij!
  • Ga naar https://www.eekhoutacademy.be/
  • Klik op de knop ‘INLOGGEN’ rechts bovenaan.
  • Vul je e-mailadres en paswoord in.
  • Klik daarna op de knop ‘Aanmelden’.
  • Je kan je nu inschrijven voor een vorming, jouw profiel raadplegen of aanpassen, je inschrijvingen bekijken… via de knop ‘MIJN EEKHOUT ACADEMY’.
  • Ga naar https://www.eekhoutacademy.be/
  • Klik op de knop ‘INLOGGEN’ rechts bovenaan.
  • Klik op ‘Paswoord vergeten?’.
  • Vul je e-mailadres (waarmee je reeds geregistreerd bent) in om een nieuw paswoord aan te vragen.
  • Klik op de knop ‘Verzenden’.
  • Je ontvangt een mailtje met een tijdelijke link.
  • Klik op de link in het mailtje waarna je een nieuw paswoord kan kiezen.
  • Herkent het systeem jouw e-mailadres niet? Dan neem je best contact op met het secretariaat van Eekhout Academy.

Inschrijven

  • Inschrijven voor een nascholing kan enkel online nadat je bent ingelogd.
  • Via ‘Aanbod’ of via de zoekfunctie kan je de nascholing terugvinden.
  • Ken je de code van de nascholing? Tik dan de code in in het zoekvenster.
  • Klik verder op de titel om naar de detailpagina te gaan.
  • Je kan je nu inschrijven door op de groene knop ‘Inschrijven’ te drukken aan de rechterzijde.
  • Selecteer eventueel de editie die je wil volgen.
  • Duid de school of organisatie aan waar de factuur mag naartoe gestuurd worden.
    (Is er geen factuuradres aangeduid of is dit niet correct? Dan pas je best eerst je profielgegevens aan via de knop ‘MIJN EEKHOUT ACADEMY’ en kies je voor Organisaties.)
  • Controleer nog even de gegevens en vink ‘Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden’ aan (die je eventueel eerst nog even kan doornemen).
  • Klik op de knop ‘Bevestigen’.
  • Rechtsboven verschijnt kort een bericht dat je inschrijving wordt verwerkt.
  • Open nu je mailbox. daarin vind je je bevestigingsmail.
  • Na inschrijving ontvang je steeds een bevestigingsmail.
  • Je kan jouw inschrijving(en) altijd raadplegen (nadat je bent ingelogd) via ‘MIJN EEKHOUT ACADEMY’.
  • Klik in de linkerkolom op ‘Inschrijvingen’ en er verschijnt een lijst met je inschrijving(en).
  • Inschrijvingen waarvan de datum reeds voorbij is, kan je terug oproepen via ‘Klik hier om ook alle voorgaande inschrijvingen weer te geven’.
  • Via het radertje rechts ‘Aanpassen’ kan je inschrijving eventueel aanpassen (facturatie-adres bijvoorbeeld) en meer info verkrijgen (zoals locatie, data…).

Annuleren

  • Ga naar ‘Mijn Eekhout Academy’ -> ‘Inschrijvingen’
  • Open jouw inschrijving en klik vervolgens op het tandwieltje in de kolom ‘Opties’. Daar kan je de optie vinden om de nascholing te annuleren.
    Hou echter wel rekening met de annulatievoorwaarden (https://www.eekhoutacademy.be/gebruiksvoorwaarden)

Facturatie

  • Eekhout Academy stuurt facturen pas achteraf op. Mogen wij dan ook vragen om geen betalingen door te voeren alvorens je de factuur ontvangt.
  • Individugerichte nascholingen worden tweemaal per schooljaar gefactureerd. Eenmaal in december (periode september -> december) en eenmaal in mei (periode januari -> mei).
  • Teamgerichte boekingen worden per maand gefactureerd aan de aanvragende organisatie.

Bij Eekhout Academy kan er niet betaald worden met opleidingscheques.

Bij Eekhout Academy kan er niet betaald worden met een KMO-portefeuille.

Mijn Eekhout Academy – Menu ‘Organisaties’

  • Zorg dat je ingelogd bent.
  • Klik rechtsboven op de knop ‘MIJN EEKHOUT ACADEMY’.
  • Klik in de linkerkolom op de knop ‘Organisaties’.
  • In het zoekvenster tik je de gegevens in van je organisatie of school en er verschijnt een lijst waaruit je je organisatie/school kan kiezen.
  • Klik op de knop ‘Koppelen aan …’
    Indien je voor meerdere organisaties werkt, voer je deze stap opnieuw uit.
  • De beheerder van de organisatie krijgt tevens een e-mail waarin aangegeven wordt dat iemand aan de organisatie werd gekoppeld. Deze koppelijng kan hij of zij eventueel ongedaan maken.
  • Opgelet! Mocht je je organisatie niet terugvinden, neem dan contact op met het secretariaat.